Cubase 4 מול Cubase SX3

Cubase 4 היא הגירסה האחרונה מבית סטיינברג לתוכנה הפופולרית כשהעדכון האחרונה של גירסה זו הוא Cubase 4.5, כולל פסנתר וירטואלי Piano VST חדש עוד 2 ג'יגה של סימפולים ופיצ'רים רבים נוספים. העידכון ניתן חינם לבעלי קיובייס 4 לגירסותיה השונות.

קיובייס 5

יש מספר הבדלים בין Cubase 4 וCubase SX3. קודם כל הSX ירד, אבל יש כמובן הרבה יותר מזה: בCubase 4 ישנה הטכנולוגיה העדכנית של VST3 שמאפשרת מגירסה Cubase 4.1 לבצע Side Chain או שירשור צידי בעברית בצורה פשוטה ונגישה לכל משתמש. אופציה זו נעדרה מגירסאות קודמות של ה- Cubase הבן היה צורך לבצע תעלולים מסובכים על מנת לבצע זאת (למשל לגרום לקיק או סנר לקמפרס פד מסויים- דבר שעושים המון במוסיקה אלקטרונית).

בנוסף Cubase 4 מציעה את ה- SoundFrame או VST SoundTM מורסיה Cubase 4.5. שיטה זו מאפשרת חיפוש קל בהרבה של סאונדים ופרסטים, כאשר הם מסווגים על פי מאפיינים שונים וניתן לאתר את הפרסטים והסאונדים ממכשירים שונים על פי מאפיינים אלה.

כמו כן מציעה הגירסה האחרונה אינסטרומנטים מובנים חדשים, גירסא מוקטנת לסמפלר המוביל של החברה Halion עם הרבה סאונדים חדשים. ישנם גם איקולייזרים מובנים חדשים וטובים בהרבה מאלה בגירסאות Cubase קודמות. בCubase 4 יש מגוון אפקטים חדשים ואיכותיים מאלה שהופיעו בגרסאות קיובייס מוקדמות יותר.

החלק של ה- Control Room  שודרג באופן משמעותי בגירסה  CUBASE 4. שיפורים נוספים הוכנסו בחלק של הSCORE EDITOR.

והכי חשוב Cubase 4 נשמעת טוב בהרבה מגירסת Cubase SX3 ורק ההבדל בסאונד שווה את השידרוג.

לאחרונה הוזל מאד מחירה של תוכנת הCUBASE, ביחד עם העידכונים והסאונד המשופר מומלץ מאד לרכוש את התוכנה. ללומדים לימודי קיובייס ב-LFO ניתן לרכוש את התוכנה בחצי מחיר!

כתיבת תגובה