קיובייס – האם שווה לרכוש תוכנת קיובייס חוקית?

מי שמתכוון להשתמש בתוכנת קיובייס באופן מקצועי ורציני מומלץ מאד לרכוש תוכנת קיובייס חוקית ומקורית מהחנות. אמנם ישנם רבים בארץ ובעולם אשר משתמשים בגירסאות לא חוקיות של הקיובייס, אבל יש מספר בעיות רציניות בשימוש בתוכנת קיובייס לא חוקית.

קיובייס חוקית

תעבדו עם קיובייס חוקית!

ראשית – העניין המוסרי. חברות הפיתוח של תוכנה בעיקר בתחום המוסיקה, הן חברות קטנות יחסית ודלות משאבים. אם כולם יורידו באופן לא חוקי את תוכנת קיובייס, בסופו של יום לא יהיה מי שיפתח אותה… בכך שאנו קונים תוכנת קיובייס חוקית, אנו תומכים בפיתוח של תוכנות קיובייס גם בעתיד.

שנית – רכישת תוכנת קיובייס חוקית מאפשרת לנו לקבל עידכונים של התוכנה, על מנת לפתור באגים שמתגלים, ולהתאים את תוכנת קיובייס לשינויים בחומרה ובתוכנות אחרות. הדבר נדרש במיוחד כאשר נכנסת לשוק מערכת הפעלה חדשה כמו ווינדוס 7, או טכנולוגיות כמו 64BIT. גירסה מעודכנת של התוכנה תבטיח שה-קיובייס שלנו תעבוד באופן מיטבי עם התוכנות והטכנולוגיות החדישות ביותר. כמו כן חברת סטיינברג נוהגת לשחרר עידכונים של קיובייס אשר מוסיפים פיצ'רים רבים, סאונדים, מכשירים ומשדרגים את התוכנה – וכל זאת חינם לבעלי תוכנת קיובייס חוקית!

שלישית – תמיכה טכנית מהחנות ממנה רכשת את התוכנה. יש לך בעיות בתפעול של קיובייס? קיובייס לא עובדת טוב עם המערכת שלך? בעיות שאתה לא מצליח לפתור? פנה לתמיכה טכנית בחנות בה קנית את קיובייס!

למי שאין את הסכום לקנות תוכנת קיובייס מלאה יכול בשלב ראשון להסתפק בגרסאות המצומצמות והזולות יותר של קיובייס: קיובייס סטודיו למשל, או גרסאות קיובייס מצומצמות אף יותר.

תוכנת קיובייס חוקית תהפוך את העבודה שלך למהנה יותר, עם פחות התעסקות בתקלות מחשב, בקריסות פתאומיות של התוכנה, ובביצועים נחותים של קיובייס מול תוכנות ופלאגינים אחרים.  אז אם אתה רוצה להתמקצע – רק קיובייס חוקית!

כתיבת תגובה